Biliyordum ki,toprak katı ve tabiat zalimdir ve insan cinsi bozuk bir hayvandan başka bir şey değildir; biliyordum ki, insan hayvanların en kötüsü,en bayağısı ve en az sevimli olanıdır.Evet, bilhassa en az sevimli olanıdır.
' Dün kavga ettiklerinle bugün barışıp canciğer olacaksın!.. Iki gün evvel,birbirinizin ırzına,namusuna,haysiyetine sürmediğiniz leke kalmıyacak.Lâkin,iki gün sonra,karşı karşıya geçip,hayatınızın bütün gizliliklerini açacaksınız!'