Önemli olduğunu düşündüğü bir konuda özellikle vurgulamak istediği noktada gözlerini biraz daha açarak ve gülümseyerek es veren, tepki vermediğinizde biraz daha uzayan ve artık es vermekten çıkan o aralıkta muhatabından bir onaylama, bir ‘vay bee’, bir ‘yaa’ , gibi iç geçirmeli heyecanla karışık reaksiyon bekleyen insanlar, insanlarımız!
Muhatabınız belki de anlattıklarınızı şu duygular içinde dinliyordur: ”Tamam işte he öyleymiş ne var yani ne yapalım, anladık çok da abartmaya gerek yok, çabuk konuş bu hikayen sarmadı.”
Gelin konuşurken gereksiz es vermeyelim ve olabildiğince sade olalım. Dünyayı daha yaşanılır bir yer kılalım 😇