Zaten insan dediğin yediği her kazıktan sonra "Yok abi bundan sonra kimseye güvenmem ben" deyip de her seferinde kazık yemeye devam eden bir canlı türüdür. Anayasada yeri yok mu bunun?
"Güven, herkesin hakkı ve ödevidir.
Kimse, insanların güvenini suistimal edemez.
Güveni suistimal edilen herkes, yetkili makama geciktirilmeden başvurma imkanının sağlanmasını isteme hakkına sahiptir."
Biz öyle üç kuruşa sevdamızdan vazgeçecek adamlar değiliz. Yüreğimizde öyle bi' yangın var ki, denizler bile yetmez söndürmeye. Dikkat edersen biz diyorum çünkü bu aralar ben çok kalabalığım. İçimde milyonlarca Mecnun var, her Mecnun'un gönlünde tek bi' Leyla var.