insanoğlunun kalbi kötülük doludur, yaşarken de içlerinde bir delilik vardır ve sonra da ölüp giderler. yaşayan bir köpek olmak ölü bir aslan olmaktan iyi olduğundan yaşayanların içinde hala bir umut vardır. yaşayanlar öleceğini bilir, fakat ölüler hiçbir şey bilmez, anıları bile yok olduğundan bir kazançları yoktur; sevgileri, nefretleri, kıskançlıkları yok olmuştur, göğün altında yapılmış hiçbir iş için artık onurlandırılamayacaklardır.