l

l
@labrinaris
Bu yazdıklarımın tümü, bir gün bir başkalarına faydalı olsa. İdam kararı vermeye hazırlanan hâkimlere engel olsa. Suçlu ya da suçsuz, zavallı insanları benim yaşadığım ölüm acısından kurtarsa… Üzerine bir kere çıktıktan sonra darağacını yok etmek mümkün mü? Bunun bana ne faydası olacak?
Reklam
İnsan için vicdan özgürlüğü kadar çekici ama o kadar da acı verici şey yoktur.
"Oysa tüm bunlar, ezilmiş, sindirilmiş bir insanın küçük görülmeye, kendisine, şerefsizliğe karşı duyduğu nefretin dışavurumundan, acılar içinde ki bir ruhun baskaldırışından başka bir şey değildir."
"Seni seviyorum demedi ama, Şöyle bitirdi mektubunu; Kanadından öpüyorum, kalbimin kuşu."
Temmuz çoktan bitti. Ağustos'da bitecek. Eylül'de ellerin üşüyecek, Isınmak için geleceksin, Biliyorum...
Şiir
Reklam