lain

lain
@lain
gövdemi çiçekli perdelerin arkasında saklıyorum
yoksa acımakta mıyım hala kendime,, siz söyleyin,, öldürmediysen kendini sahtedir acın değil mi,, ama insan zorunlulukların da yarattığıydı ya hani,, öyle öğrenmiştik bir zamanlar
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
ama bir türlü rahat rahat deliremedim,, kaçamadım da,, onsuz yaşayamam artık
Edebiyat
gözleri,, gözlerinde bulurdum can tılsımımı
Edebiyat
ama insandaki yaşama içgüdüsü beter bir şey kızım, inan bana arsız yüzsüz ölümsüz bir şey, uyduruyorsun her bahaneyi, ölmemek için
Edebiyat
kendi kendime işkence ederek yaşamayı seçtim sonunda ben de,, son veremedim yaşama çünkü
Edebiyat