Lalegül

Lalegül
@laleguly
Benim için hayat bir roman, herkes de roman kahramanı.

Lalegül

, bir kitabı okumaya başladı
Hakan Günday
7.9/10 · 35,4bin okunma
Reklam
O tatlı ve güzel çocukluk günlerim, neredesiniz? Hayatımın yirmi beşinci yılında senin özlemini çekip aramak, seni anmak ne kadar anlamsız!
Sayfa 14
Her şeyi kendi haline bırakmanın, hayatın bana cömertçe sunduğu zevk ve mutlulukların tadını telaşlanmadan çıkarmanın en iyi şey olduğu sonucuna vardım.
"Çok hırslı, çok mağrur, çok gururlu bir kızdı o," dedi annem gözlerimin içine bakarak. Sır verir gibi bir hava da ekledi: "Zaten kedi sevmediğini öğrendiğimde şüphelenmiştim."
Sayfa 231
Dünya umurumda değildi çünkü her şey zaten fazlasıyla lüzumsuz ve kabaydı.
Sayfa 164