Ben ilk okuduğumda efsane gelmişti. Fakat tavsiyem üzerine arkadaşıma da okuttum ve o kadar güzel değil dedi. Katılmıyorum bence bu kitap benim yaşlarımdakilere göre gayet güzel anlatılmış. Yazarın üslubunu çok beğendim genç bir çocuğun hayattaki boşvermişliğini konu almış ve gayette güzel anlatmış. Tabii karar yine okuyucuda bitiyor ister oku ister okuma!
Kitap tek kelimeyle efsaneydi. Hele son kısmı beni benden aldı fakat spoiler vermeyeceğim. Nasıl anlatacağım bilmiyorum ama siz okuyun anlarsınız derdimi
Her ne kadar merak ve aşkla başlamış olsam da kitap ilerleyen zamanlarda sıktı beni. Sabahattin Ali ve eşi Aliye Ali'nin mektuplaşmaları geçer kitapta. Gerçi mektuplaşma demek yanlış olur çünkü kitap sadece Sabahattin Ali'nin eşine gönderdiği mektupları içerir. Yinede Sabahattin Ali'nin eşine ve çocuğuna olan sevgisi dayanışmaları hitapları beni benden aldı. Yani çok büyük beklentilerle başlamayın ama yine de bir bakın derim |bu arada kitabın içindeki orijinal mektup fotoğraflarına bayıldığımı belirtmeden geçemeyeceğim|
kitap gayet akıcı bir anlatıma sahip. Küçük yaşta ailesi katledilen yusufun kaymakam tarafından evlat edinilmesi ile başlıyor roman. (bu arada ilk incelemem çok önce okumuştum.) ben beğendim eminim sizde beğenirsiniz