Sevgiye inanmak değil, sevgiyi yaşamak gerekir. Sevgi, bir teori değil, pratiktir; inanmamız yetmez, onu ancak hayata, insanlara ve ilişkilerimize taşırsak inandığımızı doğrulamış oluruz.
Elbette her koşulda sevebilirdim. Dört duvar arasına kapatılsam da, hiç kimse bütün benliğimle sevme hakkımı elimden alamazdı... Sevgi için belki birileri birilerini tutuklayabilir fakat hiç kimse sevgiyi, sevginin ta kendisini tutuklayamazdı.
Güneşten gözlerim kamaşmış çıktığım bir çocukluk fotoğrafıma bakarken "Ah, çocukluk" diyorum:
Çocukluk, üzerine çiğ düşmüş bir ince dal gibi na zeninken, bir bakarsın yıllar, yollar el sallıyor ardından; bir bakarsın o zarif dallara kar boran vurmuş ve kederler yılları, uzaklıklar anıları örtmüştür.