Sabretmenin sonu var mıdır? Bir yerden sonra istediğin olur mu?
-Bazen.
Bazen de olsa bile unuttuğun için dilediğini fark etmeye biliyorsun bazen de fark ediyorsun. Ben bunu istemiştim ama uzun bir vakit geçti diyorsun. Anlamı kalıyor mu? Tartışılır...
Seninle birlikte olacaksam yeni bir hayat kuracaksam yeni bir yer, yeni bir başlangıç lazım. İçinde yalnızca sen ve benim olan bizi bize düşürmeyecek insanlarla...
Sanırım hayatın sırrı olursa olur olmazsa olmaz diye bilmekte. Hiçbir şey için kendini üzmeye kırmaya yormaya değmez. Yapabildiğin kadar yaparsın yapamadığın kalır bu kadar basit.