Olumsuz yorumları okuyup biraz hevesim kaçmıştı büyük beklenti içinde okumadım ama keşke beklentimi yükseltseymişim değermiş. Kitabı yarım bırakanları, beğenmeyenleri hiç anlamıyorum yani bir kitabı satın almaya niyetlendiginizde biraz araştırma yapar insan nedir ne anlatıyor arastır bi zahmet! Ve holdenin insanlara olan düşunceleri eleştirileri gayet yerinde ve komikti. en çok hoşuma giden kısım ise kız kardeşlerine olan sevgisi onlar hakkında bahsediş şekli cok tatlıydı yine okumak istiyorum.. bu arada salinger ın biyografi türünde olan çavdar tarlasındaki asi filmide cok güzeldi kitabı farklı bir boyuta ulaştırdı benim neticemde . Bu arada muhteşem gatsby holden sayesinde okumaya niyetlendim. Zaten bildigim bir kitaptı ama listemde yoktu. Ama holden sor beğenen ve beğendiyse bir sebebi vardır diye okudum ve bende çok beğendim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öncellikle. Artık okuyacağım kitapların yorumlarına bakmıyacağim!! Beni cidden çok etkiliyormuş. Olumsuz yorumlar yüzunden kitabı bittirmek için okudum ve adapte olamadım karakterlere özellikle kim iyi kim kötü bilmiyorum film sayesinde ögrendim. Çok pişmanım geçiştirmek amaçlı okuduğum için .. Halbuki çavdar tarlasındaki çocuklarda holden kitabı beğendiğini belirtmişti ve ordan esinlenerek okumaya niyetlenmiştim. Güzel çarpıcı bir kitap olduğunu biliyordum. keşke güzel bir şekilde okusaydım. Benim kusurum olduğu için yazara ve kitabın konusuna asla laf edemem. Çok beyendim ben saf aşk olaylarını çok severim ve duygulanırım muhteşem gatsby gerçekten çok mükemmel nick i çok sevdim tom dan nefret ettim.. bu arada ben isimlerde baya zorlandım okurken. Hatta kim erkek kim kadın. Bilmiyordum bile bu yüzden kitabı okumadan önce yada okumaya başlarken karekterleri zihinde oluşturmak daha faydalı olur .. Filmdeki kişilere baksaydım keşke bu bana ders oldu bir dahakine öyle yapayım.
Bu arada filmide çooooook güzel olmuş konudan sapmamışlar ve oyuncular cok güzel uyuşmuştu başarılıydı. Tafsiye ediyorum kesinlikle
Çok akıcı bir şekilde kaleme alınmış , eğlenerek okudum akıcı bir kitap cocuklar rahatlıkla tam metinden okuya bilir ki önereceğim kısaltılmış degilde tam metinden okumalarını...
Bazen utandım pinokyoyu okuyorum dediğimde ama cocuklugumda kitap okumadıgım için çok hevesliyim cocuk kitaplarına o yüzden benim için eksik bir durum kafanızı dagıtmak istiyorsanız tavsiye ederim.
PinokyoCarlo Collodi · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202110,4bin okunma
Keşke 148 sayfa boyunca havva ile ademi anlatsaydı dedim.. bu yüzden 3 defa okudum. Bir birlerine olan ön yargıları gercekten erkek ve kadınların nasıl düşündüğunü daha cok anladım. Ademin biraz aptal oldugunu düşünüyorum havva zeki ve sevgi doluydu. Cok beyendim. Ama diğer öyküler için aynısını diyemiyeceğim sıkıldım okurken öylesine yazılmistı sanki 4 ressam arkadaşın olduğu hariç onu beyendim