Kim daha temiz?
Üstü başı parlayan mı?
Yalan konuşmayıp yüreği ışıldayan mı?
Kim dost?
Yara bandı yapıştıran mı?
Yaralarını öğrenmeye çalışan mı?
Hangisi gerçek?
Ölüm mü?
Yaşam mı?
Oblomov içini çekti:
-Ah bu hayat, dedi
-Nesi varmış bu hayatın?
- İnsana rahat vermiyor, başını derde sokuyor.
Ne olur şöyle yatıp uyuyabilsem...
Hiç kalkmadan...