güzel sevmek de öğretilmeli bence.
"birine seni seviyorum diyorsan bu ona kalbini vermek gibidir, oraya başkasını koymamaktır.
sevdiğini gerçekten hissediyorsan söyle,
hissetmiyorsan söyleme!" denmeli. "birine sensiz olamam diyorsan, ayrılıktan kısa süre sonra başka birinin kollarına atılma acizliğinde bulunmaman gerekir, tutamayacağın sözü verme!" denmeli. çünkü başka birinin kollarına atacaksan da at kendini ama bil ki dışarıdan görünen sadece bedenden bedene koşan, kendini yeterince sevmeyi bilmediği için başkasının ilgisine ve sevgisine aç bir ruhtan ibaret.
hem güzel sevmeyi bilmedikçe güzel sevilemeyeceksin de hiçbir zaman.
çünkü güzel sevenler acısıyla tatlısıyla severler. ayrılık geldiğinde acıyı da derinde yaşarlar.
çünkü o da bir duygudur ve tadılması gerekir.
acı da yaşanmak için gelmiştir. başka birinin koynunda hafifletilmesi gerekmez.
güzel sev. öğren sevmeyi.
çünkü güzel seversen eninde sonunda mutlu olursun kimseyi
kırmadığın için... ama güzel sevmeyi öğrenmedikçe kimsenin de seni güzel sevmesini bekleme.
sevmeyecek çünkü.