Turgut Uyar "Herkesin
Bir umudu vardır,
Bir savaşı,
Bir kaybedişi,
Bir acısı,
Bir yalnızlığı,
Bir hüznü…
Çünkü herkesin bir gideni vardır…
İçinden bir türlü uğurlayamadığı…"
Bir kalbiniz vardır onu tanıyınız.
Bir şehir kadar kalabalıktır bazıları
Bir dehliz kadar karanlıktır bazıları
Konuşurlar
İsterler
Susarlar
Dinlememişseniz nice yıl kalbinizi
Ev meslek iş para geçim diyerek
Düşünün şimdi bir de
Şehirlerde kasaba ve köylerde
Başını eğmiş kalbiyle söyleşen bir kişi olduğunuzu Cahit Zarifoğlu
Vermeyi unuttuk.Malımızdan,uykumuzdan,vaktimizden, sevdiğimiz değerli şeylerden vermeyi unuttuk.
Almayı unuttuk.Gönül almayı,dua almayı,dert almayı unuttuk.Nefes alır gibi gönül alır.Nefes verir gibi cebimizden verirdik, öyle kolay, öyle fark etmeden, öyle sırada. Unuttuk. Bitmeyen bir alışverişe döndü hayat...
Çok beğenerek okudum kitabı