ela

ela
@leaxty
21/estj
"Mıhlamış gibi hep bir yerde kalmak, dedi; ne kadar sıkıcıdır."
Sayfa 83
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Güzellik sonsuza kadar sürmez. Aile ve dostlar çürüyüp giderler. Sonsuza dek süren tek şey güçtür." "Hayır, Sevgi sonsuza dek sürer."
"Karanlık her zaman kötülük demek değildir. Tıpkı ışığın da iyilik getirmemesi gibi."
'Bir aşık, olup biteni değil, görmek istediğini görür... Aşığın kanatları vardır ama gözleri kördür... Yoluna çıkanlara aldırış etmeden aceleyle kafasına estiği yere kanat açar...'
THESEUS "Gülün daha mutlu olması için kokusunu damıtmak gerekir. Ancak böylelikle dikenin üzerinde solmaktan kurtulur, gelişir, yaşar ve tek başına yok olur gider." HERMIA  "Böyle büyüyeceksem, böyle yaşayacaksam ve böyle öleceksem bekaret haklarımı kendime saklarım daha iyi. Ruhum bedenimin hükümdarlığını kimsenin boyunduruğuna sokmama izin vermiyor."