ela

ela
@leaxty
21/estj
"Ne düşünüyorsun?" "Savaşı," diye yalan attı. "Ya sen" "Seni"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Çok yorgunum,ama uyumak istemiyorum. Yapacağım çok şey var,hayatın sonsuza kadar süreceğini sandığım günlerde hep ertelediğim şeyler bunlar,sonra hayatın yaşamaya değmeyeceğine inanmaya başlayınca da unuttuğum."
"Belki de birine sahip olmak mümkün değildir diye düşündü. Kimseye gerçekten sahip olamazsın. Belki de ne kadar seversen sev,sonunda parmaklarının arasından su gibi akıp gider ve elinden hiçbir şey gelmez."
Sayfa 170
"Herkesten nefret ediyorum,sizden de,kendimden de."
Sayfa 73
"Onun sandığına göre aşk, şimşek parıltıları ve gök gürültüleri ile kendini birdenbire gösterir, göklerden düşüp hayatı alt-üst eden, iradelerimizi birer yaprak gibi söken, bütün kalbi uçuruma sürükleyen bir kasırgaya benzerdi."
Sayfa 105