Kelimeler -ve genel manada dil- olmadan varlığı idrak ve ifade edemeyiz. Kelimeler, varlığa açılan pencerelerdir. Bu pencereler olmadan düşünce de olmaz. Pencereniz ne kadar büyükse içeri o kadar çok ışık girer. O yüzden dilin fakirleşmesi demek, varlık evinizin karanlıkta kalması demektir.
"Lafta kalan her şeyden nefret ediyorum; hatta bazen tüm duygu ve anlamı boşaltıldığı için tarif edecek sözcükleri bulamıyor, o yüzden duygularımı kendime saklıyorum."