Aşk meşk mevzularının bu denli karmaşık olmasından
acayip sıkıldım. Kültürüyle, sanatıyla, edebiyatıyla kolay olmayacağına öyle inandırılmışız ki, nerede bir sorun yumağıyla karşılaşsak onu aşk sanıyoruz. Zorluklar, mücadeleler,
açmazlar, olmazlar, Leylalar, Mecnunlar, kavgalar, krizler
derken saçma sapan döngülerin içine çekiliyoruz. Halbuki
bir şey olacaksa kolayca olur, yağ gibi akar gider zaten. Aksini söyleyenlere inanma, düpedüz kandırılıyoruz Osman.