Benim için akıcı bir kitap değildi. Açıkçası pek hoşuma gitmedi. Mustafa Kutlu'nun diğer birçok eserinde olduğu gibi bunda da köyden kente göç, henüz betona bile ayak basmamış birinin sanayide çalışmaya başlaması, şehrin büyüklüğüne kalabalıklığına alışamaması,kendini koca şehirde yapayalnız hissederken bir arkadaş bulması fakat bulur bulmaz kaybetmesi ...Derken böyle devam ediyor kitap .
Sürükleyici bulmadım. Bazı yerlerinde çok fazla betimleme yapılmış, benim için biraz sıkıcı oldu ama umarım diğer okurlar için öyle olmaz
Keyifli okumalar Mustafa KutluYokuşa Akan Sular
Yokuşa Akan SularMustafa Kutlu · Dergâh Yayınları · 19985,1bin okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitap çok güzeldi, hemen bitti , akıcı ve sürükleyici bir olay örgüsü var.
'24 SAAT'' aslında pek de uzun bi zaman dilimi değil...
Ama bir insanın hayatını değiştirebilecek bir zaman dilimi
Kitap bize bence bunu anlatıyor ve çok da güzel anlatıyor.
Okumanızı tavsiye ederim. Ben çok severek okudum umarım siz de aynı şekilde okursunuz.
Başlarda biraz sıkıcı gelebilir ama sonradan bir de bakıyorsunuz kitap bitmiş..... Stefan ZweigBir Kadının Yaşamından Yirmi Dört Saat
veronika ölmek istiyor çok beğendiğim bir kitap oldu. hayatın güzelliklerinin de olduğunu, her şeye rağmen hayata tutunmanın size neler kazandıracağını vurguluyordu. Veronika intihar ediyor, gözlerini açtığında kendini akıl hastanesinde buluyor. doktor 1 hafta ömrünün olduğunu söylüyor. ve veronika bu bir haftada intiharını sorgulayarak tekrar hayata dönüyor. Aşık oluyor ve ölmek istemiyor...
Ayrıca biz ölmek istediğimiz zaman ölmeyiz . Bu yalnızca Allah istediğinde olabilecek bir şey.
Kitap harikaydı ben çok severek okudum umarım okuyan herkes de böyle okur ! Paulo CoelhoVeronika Ölmek İstiyor
Kitap çok güzeldi!!
Sanırım Halil Cibran'ın ilk bu eserini okuduğum içi çok şanslıyım
Kitap hayatta karşılaşacağımız her şeye değiniyor çok hoş çok güzel ve oldukça da akıcı bir anlatımı var.
Kesinlikle her insanın hayatında en az bir kez okuması gereken harika bir eser olduğunu düşünüyorum...
ErmişHalil Cibran · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202385,4bin okunma