Leyla

Leyla
@leylaan_
"Sayfanın ötesine geçince, yaşamın buradakinden, bu taraftakinden daha yaşam olduğu bir dünyaya giriliyordu."
Bazı şeyleri ancak bir daha görmeyeceğimiz kişilerde affedebileceğimizi biliyordum. Affetmek bazen affettiğine yakın olmayı kaldırmaz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir bedenin değil, bir ruhun otobiyografisini yazacağım.
Sayfa 10 - sel·Kitabı okudu

Leyla

, bir kitap okudu
Puan vermedi·461 syf.·
2025 21. kitabı
Eka Kurniawan
8/10 · 778 okunma
"Bizim, toplumun süprüntüleri olduğumuza inanıyorlar," diye durumu özetledi Maman Gendeng. "Bu, doğru olmasına doğru, ama çoğumuz adam olacak kadar okuyamadık ve tüm kapıları yüzümüze kapattılar. Ne olmuş yani, sonunda hırsız ya da kapkaççı olduysak, kıskandığımız insanlardan intikam alabileceğimiz zaman gelene dek sabırla beklediysek? Mutlu ailesi olan makbul aileleri görünce kıskanıyordum. Ben de böyle bir hayat istiyordum. Nihayet, istediğim her şeye sahip oldum ve şimdi, mutluluğu tattıktan sonra, biri çıkıp o mutluluğu benden çalınca içimdeki yara yeniden kanamaya ve birikmiş tüm kinim irin gibi akmaya başladı."
Sayfa 413·Kitabı okudu
Akıl sağlığı son derece yerinde, asıl çıldırmış olan dışarıda onu bekleyen dünya.
Sayfa 318·Kitabı okudu