Acımıştım kendime bir boşluk hissi gelip yüreğimin tam üstüne oturmuştu düşünsene akıp giden zamanın içinde senin varlığınla yokluğun arasında hiç fark yok.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Örtmenım, Kudret sana kufır yapmış.” Çıldırırdı öğretmen. “Ne dedi, ne dedi?” diye bağırırdı. Neyse ki hiç kimsenin Türkçesi çeviri yapmaya yetmezdi. “Ez ê kîrê kerê têxim bav û kalan te û pîrên te jî”yi hangi çocuk Türkçeye çevirebilirdi ki?""
Gözyaşlarıyla yıkamaya gittim
Hasret dolu buse'nin dağladığı yeri dudaklarımdan...
Gittim, yarım kalmak için bu şarkıda,
Gittim, söylenmeyen şeylerle şerefimi kurtarmaya...
~Furûğ-i Ferruhzâd