Leyla

Bu dünyada insanların korktuğu tek şey öğrenmekti. Acıyı, susuzluğu, açlığı ve üzüntüyü öğrenmek onların uykularını kaçırıyor, bu yüzden daha rahat döşeklere, daha leziz yemeklere ve daha neşeli dostlara sığınıyorlardı. Dünyaya olan kayıtsızlıkları bazan o kerteye varıyordu ki, kendilerine altın ve gümüşten, zevk ve safadan, lezzet ve şehvetten bir alem kurup, keder ve ızdırap fikirlerinin kafalarına girmesine izin vermiyorlardı.
Sayfa 90·Kitabı okudu
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ey kör! Aç gözünü de düşlerden uyan. Simurg’u göremesen de bari küçük bir serçeyi gör. Kaf Dağına varamasan bile hiç olmazsa evinden çıkıp kırlara açıl; böcekleri, kuşları, çiçekleri ve tepeleri seyret. Bırak dünyanın haritasını yapmayı! Daha hayattayken bir taşı bir taşın üstüne koy. Gülleri ve bülbülleri göremeyip gün boyu evinde oturan adam Dünyanın kendisini hiç görebilir mi ?
Sayfa 21·Kitabı okudu
Tarih

Leyla

, bir kitap okudu
7/10
·312 syf.·
Beğendi
·
5 günde okudu
·
2022 4. kitabı
Tess Gerritsen
8.6/10 · 2.591 okunma
Keder, yaşlandırma hapı gibi iş görür, yılları hızla ileri sarar, saçları aklaştırır, etleri sarkıtırdı.
Sayfa 263·Kitabı okudu
1000Kitap
Apaçık görünen her zaman gerçek değildir.
Sayfa 262·Kitabı okudu
1000Kitap