librarysnagi

librarysnagi
@librarysnagi
bir kelebek misalidir hayat.. kanat çırptığım her anımın kitaplarla olmasıdır arzum..
Onlar… uyumak nedir bilmezler… Hayatın tadını çıkarır, her yere gider, görülecek her şeyi görürler, her şeyi merak ederler. Ya ben? Ben… başkaları değilim.
Sayfa 114·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Durdu, düşündü : “Nedir bu hal? Başkaları olsa bütün bunları yapardı, değil mi? Başkaları… Kimdir bu başkaları?”
Sayfa 114·Kitabı okudu
Uyku bütün duygularını bir bulut gibi sardı; tıpkı sabah kırağısının suları hafifçe kaplaması gibi… Az sonra düşüncesi kim bilir nerede yüzecekti ?
Sayfa 114·Kitabı okudu
Hiçbir şey düşünmeyin ; tiyatrolara, danslara, maskeli balolara gidin ; şehir dışına çıkın ; çevrenizde dostlar, gürültüler, kahkahalar eksik olmasın...
Sayfa 101·Kitabı okudu
—Ah ! Ne hayattır bu ! Şehrin gürültüsü ne berbat şey! Özlediğim cennete ne zaman kavuşacağım? Ne zaman doğduğum kırlara, ormanlara kavuşacağım? Bir ağacın altında otlar üstünde yatıp, yaprakların arasından güneşe bakmak, dallara konan kuşları saymak isteği içine doldu.
Sayfa 92·Kitabı okudu