Bana edebi olarak pek bir şey katmayacağını bilerek, kafa dağıtmak ve düşüncelerimden uzaklaşmak amacıyla okuduğum bir kitaptı. Kurgu üzerinde gerçekten büyük emek var bence, asla kötü bir kurgu değildi. Aynı kategorideki diğer kitapları düşününce bu kitabı gerçekten başarılı buldum. Sıkılınca veya kafa dağıtmak isteyince okunabilir, tavsiye ederim.
Bir savaşın seslerini duymak istiyorsanız, kulaklarınızı savaş alanına değil; savaşanların ardında kalanlara vermeniz gerekir. Arda kalanların çığlıkları, ağlayışlarıdır esas savaşın sesleri.