insan zengin olmadiktan sonra, cazip bir adam olmanin faydasi yoktur. Romantizm issizlerin uğraşı degil zenginlerin imtiyazir. Yoksullar kullanışlı ve yavan olmak zorundadir. Sürekli bir gelire sahip olmak, etkileyici olmaktan iyidir.
"Yasa ile adaletin ayni sey olmadigini biliyorum. Yasalar, adaleti korumak için varsa da, cogu zaman basarli olamadik-larını da biliyorum. Daha dogrusu, böyle olmadigim her gün yasayarak ögreniyorum. Cünkü mükemmel yasa yok. Belki de bu yüzden yasalar sürekli degisip duruyor. Belki hep değişecek. Sanirim adalet, vicdanimiz ile yasa arasinda bir yerde duruyor. Bu nedenle yasa, adaleti saglamakta tek başına yeterli olamaz. Ama adaleti saglamak için yasalara inanmaktan baska da çaremiz yok."