Uzun zamandır almak istiyordum. Konusu bir hayli ilgi çekiciydi benim için. Okuduğumda da fikrim değişmedi. Gerçekten çok güzeldi. Başta biraz sıkıcı gibi gelmişti fakat okudukça daha da içine çekildim kitabın. Verdiği mesajlar mükemmeldi benim için. Hayata bakışım açım değişti diyebilirim ve insanın hayatında mutlaka bir kez olsun okuması gereken bir kitap olduğunu söyleyebilirim. Çoğu zaman alıştığımız şeyleri olması gereken zannediyormuşuz. Fakat bu doğru değilmiş. İnsan olması gerekeni kendisi belirliyormuş. Acaba alsam mı demeye başladığınız an hiç tereddüt etmeden almalısınız. Sıkıcı gelebilir belki biraz fakat kitap bittiğinde hayatı görme şeklinizin değişmediğini söyleyemeyeceksiniz. Yazarın bunun dışında bir de simyacı kitabını okumuştum ve o da aynı şekilde sıkmasına rağmen çok güzel mesajlar veriyordu.Bu iki kitabın olayı da bu bana kalırsa. Ekstradan çok büyük heyecan verici olaylar olmasına gerek yok. Farkına varmamız gerekenler günlük sıkıcı hayatımızla ilgili zaten.