1. kitabina gore bence zorlama bi kitap olmus ve asiri gereksiz yerler vardi. 3. kitabida sanirim cikicak ama 1. kitapta tadinda biraksalardi veya 2. kitabin konusu biraz daha iyi olsaydi guzel olabilirdi.
Gercekten asiri guzel ve anlami bir kitap. Övgüleri sonuna kadar hak ediyor. Herkes okumasi gereken bir kitap. Özellikle sondaki betimlemeler cok guzeldi