Bir çalışmanın sonucu pislik değildir.Çalışmak insanı pis yapamaz.Çalışmaktan dönen bir işçiye sakın ola ki, "Pis"deme."Üzerinde işinin izleri vardır."de.
"Ağladığına göre suçlu!"ne demek ya?"Ağladığına göre çaresiz demek ki ağladığına göre üzgün demek ki ağladığına göre bir derdi var demek ki!"demek varken "Ağladığına göre suçlu!" nedir ya?