Şeyma Döner

Ah, birazcık kaygısız olmak , beni şu güneşin ışıdığı dünyada insanların en mutlusu yapardı.
Sayfa 59
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
(Beni anlamıyorlardı.Zarar yok.Zaten beni, daha kimler anlamadı.)
Sayfa 73 - iletişim
İçimin mevsimlerine de hiç uymaz şu tabiat.
Yalnız yaşayan insanların kendi içlerinde başlayıp biten eğlenceleri vardır.
  “Düşüncemin duvarlarına resimler asmak isterdim.”