Emily Bronte’nin çok güzel bir sözü var: “İnsanı insan yapan, yüzüne güzellik katan ve onu sevdiren tek şey kalbinin temizliğidir. Yoksa hepimiz aynıyız, etten ve kemikten oluşmuş bedenleriz. Bizi birbirimizden ayıran tek şey kalplerimizin özelliğidir.” Emily Brontë
Kendimi bildim bileli birbiri ardına kitap satın alıp duruyorum . İnşa edilen bir kütüphane,yaratılan bir hayat demektir ; yığılmış bir kitaplar toplamı değildir asla .