Liza için hava aydınlandıktan sonra yatakta yatmak, karanlıktan sonra evin dışında olmak kadar büyük günahtı..
Edebiyat & Roman
Artık bazı şeyleri daha iyi anlıyorum
"Bak Liza, sana kendimden bahsedeyim. Küçükken benim de ailem olsa, şimdiki gibi olmazdım. Bunu sık sık düşünüyorum. Bir ailenin hayatı ne kadar kötü gitse, gene de ana baba insana düşman, yabancı olmaz. Yılda bir olsun sevgi gösterirler. Hiç olmazsa o zaman bir yuvan olduğunu anlarsın. Ben ailesiz büyüdüm; belki de ondan böyle... duygusuz oldum."
Reklam
Evet, Liza, insan önce kendisi hayatın hakkını versin ki sonra başkalarının hayatına kusur bulsun!"
Hayır, Liza, insanın yaşamayı önce kendisinin öğrenmesi gerekir, ancak ondan sonra başkalarını kınayabilir!
Yok Liza, insan önce kendisi yaşamayı öğrenmeli, ondan sonra başkalarını kınamaya kalkışmalıdır!
Yok Liza, insan önce kendisi yaşamayı öğrenmeli, ondan sonra başkalarını kınamaya kalkışmalıdır!
Sayfa 67·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Reklam