Konu olarak ilgi cekici.Anlatim cok ust düzey olmasa da,akıcılık olarak okunabilir bir kitap.Ama final kısmı ben de sanki hala bitmemiş bir hikaye gibi,sanki bu son bu hikayenin değilmiş gibiydi..
Gerçekten bir solukta okunabilecek bir kitap. Bazen günümüzden şeyler bulduk okurken, Bazen okurken sanırım böyle duygular artık bu çagda kalmamıştır dedik.Şiddetle tavsiye ederim
Her zamanki gibi gayet akıcı gayet keyifli bir kitap olmuş. Tabii büyük bir heyecanla okuduk Sonuna Geldik sonunda beklemediğimiz bir sonuçla karşılaştık biraz şaşırtıcı bir şekilde sonuçlandı Bu kitap.