Eylül Yiğiit

Eylül Yiğiit
@ll_ygt
Hedef bir kitap okumak değil okuyan birine dönüşmek.
Odamda tek başıma olmayı diledim;kitaplarımla baş başa,bu insanlardan uzakta...
Reklam
Tembelim ben Öfkemi nefrete dönüştüremeyecek kadar rahatına düşkün. Kin de tutmam unuturum,sıkılırım, uykum gelir bir kere..
1000k
Bir gün ölmek için her gün yaşıyoruz...🔗
Sevgili Dost; Kalbindeki çiçekler hiç solmasın...
Gökyüzü neden bu kadar temiz ve yer yüzü bu kadar rezil...?
1000k
Reklam