kendini boşuna harcamış olur insan
dilediğine erer de sevinç duymazsa.
yıktığın hayat kendininki olsun daha iyi,
yıkmakla kazandığın şey kuşkulu bir mutluluksa.
kim dayanabilir zamanın kırbacına?
zorbanın kahrına, gururunun çiğnenmesine, sevgisinin kepaze edilmesine.
kanunların bu kadar yavaş
yüzsüzlüğün bu kadar çabuk yürümesine
kötülere kul olmasına iyi insanın
bir bıçak saplayıp göğsüne kurtulmak varken,
kim ister bütün bunlara katlanmak?