"Bütün dünyayı dolaşsan, tüm gökyüzünü gözlesen, böyle kalpten gelen bir sevgi bulamazsın.Seni hep böyle seveceğim ve kalbin son derece temiz,son derece aydınlık olduğu için seveceğim;sana ilk görüşte ısındığım,bana baktığın zaman gözlerinden sevgi okunduğu, gözlerin kalbini yansıttığı ve o anda kalbindeki duyguları görebildiğim için seveceğim...