dila

dila
@loversrock
Kayık ağırdı ve korkunç derecede su alıyordu, ama yine de senin sularında yüzüyordu.
Sayfa 115·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Keşke burada olsan! Kimsem yok burada, hiç kimsem, korkumdan başka, onunla birbirimize kenetlenip geceler boyu dans ediyoruz.
Sayfa 111·Kitabı okudu
Kötü biri olamamak bir yana, herhangi bir şey olmayı da beceremedim: Ne kötü ne iyi, ne alçak ne namuslu, ne kahraman ne de haşerenin biriyim.
Sayfa 5·Kitabı okudu
İlginç, değil mi? Ama durum böyle işte, aziz hemşerim. Kimileri, “Sev beni!” diye inler, kimileri de, “Sevme beni!” diye. En kötü ve en mutsuzları da, “Beni sevme ama yine de bana sadık kal!” der.
Sayfa 47·Kitabı okudu