Yürüyüş ve gezi videoları paylaştığım kanalıma destek olmak isterseniz...
youtube.com/@edasertturk
"Okumak, okurun gelir düzeyinin yüksek olması demek değil; hayata karşı bir sıkıntı hissetmesidir."
Çaba göstermek, denemek, denemek, denemek ve yorulmak, başarmak ya da başaramamak. Bunlar birer tercih ve ayrıca yaşam belirtisi. Yaşamak ile var olmak arasındaki farkı bilenler için hayatın anlamı çok başka. Tecrübe dediğiniz şeyin ne yazık ki yaşla bir ilgisi yok. Alınan nefes sayısı eşittir tecrübe sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Tecrübeli ve olgun insanlar; karşısındaki insanları eleştirerek, kırarak, yargılayarak, dalga geçerek ve üstten tavır sergileyerek varlık göstermeye çalışmaz. Misal bir yeşil fidanın verdiği "mutluluğu" alma yarışı size sadece kaybettirir.