Yürüyüş ve gezi videoları paylaştığım kanalıma destek olmak isterseniz...
youtube.com/@edasertturk
"Okumak, okurun gelir düzeyinin yüksek olması demek değil; hayata karşı bir sıkıntı hissetmesidir."
"Oysa vahşi bir dünya değil bu. Vahşetin de bir haysiyeti, adaleti var kendine göre. Bu, sinsi, sümsük, sümüksü, yıvışık, mıyırdanan, zırıldanan, salyalı öpen, pembe, beyaz, terli elleriyle elinizi 'arkadaşça' sıkan bir dünya. Hiç düello olmuyor. Şöyle yumruk yumruğa giremiyorsunuz. Şöyle adam gibi davet edilmiyorsunuz dövüşe. Çoğu kez sessiz bir gerilimle yiyip bitiriyor sizi."
"Kendimi başka işlere ve düşüncelere vereceksem, bu işleri bir başkasının omuzlarına basarak yapmadığımdan emin olmalıyım önce. Omuzuna bastığım adamın üzerinden kalkmalıyım ki, o da kendi düşüncelerinin peşinden gidebilsin."