Derler ya, bir ‘gösterilen’i ‘gösteren’dir sözcük. Ama çoğu zaman gösteren ‘gösterilen’i tam olarak gösteremez; anlam Dil ile örtüşmez, ya da daha doğrusu, Dil anlamı taşıyamaz, anlam Dilden taşar.
Dünyanın yaşamından bir an geçer! O anı gerçekliğiyle yakalayıp resme geçirmek, bunu yaparken her şeyi unutmak! O anı yaşamak, duyarlı bir levha olmak... zamanımızdan önce olan her şeyi unutarak gördüklerimizin imgesini yansıtmak...