Spoilersız Ebedi Rekabet
9/10
·416 syf.··
2025 59. kitabı
·
11 saatte okudu
·
Okunma: 16 Nisan 2025 16:51
Kitaba başlarken çoğu kişi gibi yüksek bir beklenti içerisinde değildim, full aşk okuyacağımı zannediyordum ama kitap beni şaşırttı, oldukça iyiydi okuma süremden de anlaşılabileceği gibi bırakamadım kitabı.. Konudan kısaca bahsedecek olursaak şimdi iki tane tanrı var, Dacre ve Enva. Bu ikisi savaş halindeler tabii insanların da dahil olduğu bir savaş. Bizim Iris Winnow'un abisi Forest Winnow Enva'nın tarafında savaşmak için cepheye gidiyor. Evet İris ve annesi yıkılıyor her neyse annesi kendini içkiye veriyor durum böyle olunca Iris gazetede çalışmaya başlamak zorunda kalıyor. Burada Roman C. Kitt, yani ezeli rakibi ile tanışıyor, ikisi de terfi için yarışmaya başlıyorlar. Tür fantastik diye geçiyormuş ama çok öyle denilemez, daktilo kısmına bir açıklama bulmak için yazılmış gibi duruyor. Yoksa neredeyse hiçbir şey yok. Bir de savaş kısmında fantastiğe dair çok bir şey göremiyoruz, he ejderhalar falan var ama günlük hayatta yok demek istiyorum. Ve aklıma takılan bazı noktalar zaman ile ilgili. El feneri var, doğal olarak pil de var ama daktilo niye var?? Neyse ufak noktalar okurken çok takılmıyorsunuz. Karakterler güzeldi ya sadece ben düşmandan aşka temasını çok göremedim. Kitt zaten başından beri seviyor aslında Iris' i. İris için de çekim var ama rakip olduğundan dolayı umursamıyor. Neyse savaş zamanı olan aşk sahneleri çoook iyiydi. Zıplaya zıplaya dolaşmak istedim. Vee kitt aşırı centilmen. Iris için yaptıkları çok güzel, kalp bıraktım. Smut sadece bir sahne vardı bir de minik öpüşmeler. Savaş güzel betimlenmişti, çaresizliği hissedebiliyorsunuz okurken. İkinci kitap lütfeen çabucak çıksın ayy bakalım neler olacak.. Okuyunuz arkadaşlar bu kitabı. İncelememi okuduğunuz için teşekkür, kalp kalp
Ebedî RekabetRebecca Ross · Olimpos Yayınları · 20251,245 okunma
10/10
·768 syf.··
Beğendi
·
2025 24. kitabı
Matruşka Maskeler düştüğünde kitabı içindeki kurgusu ile ismine o kadar yakışıyor ki bazılarını takipte artık zorlanmaya başlamış gibiyim.. Birimin verdği görevle Rus mafyası Balandinlerin içine sızıp onla kendini sevdirmişti Lara aslında Ala. Dimitri Balandin korkunç bir adamdı ve fazlasıyla eli uzundu, aklından geçirdiği gizli projesini Merkezde tutuyordu ve onu geliştirmek için de Lara’dan destek isteyecekti ama henüz erken bunun için de.. Lara ise Milan Balandin ile nişanlı rolüne devam ediyor içeriden neyi ne kadar bilgi alabileceğine bakıyordu. Herkesin beklediği en önemli davet gerçekleştiğinde maskeler birbiri ardına açılmaya başlar.. Tam bu noktada doğru bildiği her şeyin tepetaklak olduğu büyük bir gerçekle yüzleşir Lara! Avcı artık tam karşısındadır ve verdiği görevi yerine getiremediği için onu bu kez en büyük zaafıyla sınamıştır, ikizi Ahu ile! İlk kitaptan itibaren tahminlerimin doğru çıkması akabinde Lara’nın da bu gerçeği bunca zaman farkında olup hep itilen, yalnızlaştırılan tarafta olmasına rağmen hala iyiyim diyebilmesi çok kırıcı.. Ahh güzel Lara.. Seni o kadar sevmemişler ki sen bile kendini sevmeyi bırakmışsın.. Birim’in ona ihtiyaç duyduğu anlarda Rusya’dan Ankara’ya operasyonlara katılmak için gittiği kısımlar ve ekip içindeki diyaloglar beni ne kadar gülümsetse de Lara’nın özellikle annesi ile ilgili olan kısımlar içimi büyük bir hınç ile doldurdu.. Matruşka operasyonunun sonuna geldiğimizi hissediyordum ki son sayfalarda artık İsimsiz’in gerçek varlığı, Lara’nın annesinin geçmişindeki sır perdesinin aralanması bizi yeni bir merak dalgasının kollarına bıraktı.. Bir diğer konumuz ise Milan Balandin... Bence onu daha yeni tanımaya başlıyoruz.. Okuduğum kitaplar içinde parmakla gösterebileceğim kadar az olan güçlü kadın karakterinin
Matruşka: Maskeler DüştüğündeSevde Nur · Parola Yayınları · 202540 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Fantastik kitapta waty kızı
1/10
·375 syf.··
2025 9. kitabı
·
29 saatte okudu
·
Okunma: 31 Ocak 2025 13:57
D&R'a girip hiçbir şey almadan çıktığım bir gün kapağı ilgimi çekmişti konusu hakkında hiçbir fikrim olmamasına rağmen. Biraz araştırınca konusu da merak uyandırdı ama keşke uyandırmasaymış. Kriz geçirdim okurken. Puanı çok iyi olan kitabın kötü yorum yapan tek okuyucusu olan uyuz kişi olmak istemiyorum ama bu incelemeyi yazmadan rahat edemeyeceğim. Kitabın konusunu kısaca açıklamam gerekirse en iyi arkadaşı Lexie ile birlikte kütüphanede çalışan Morgan'a bir gün ansızın özel baskı kitaplardan birinin kaybolması ile ilgili bir telefon gelir ve sihirli Fae Dünyası'nın kapıları böylelikle açılır. İlk başta(Morgan Drager ile ilk karşılaştığında ve Lexie, o ve Drager kütüphanedeyken yani)olaylar eğlenceliydi ve Morgan' ın bazı salak saçma lafları salak saçma olsalar bile beni güldürdü ama kız kitap boyunca o kadar kalın kafalı ve salak davrandı ki bir raddeden sonra katlanılmaz oldu. Sürekli yetişkin içerikli fantastik kitaplar okuduğunu söylemesi de cabası. Anladık Morgan yeter artık. Ana karakter hayatımda okuduğum en gerizekalı karakterler arasına girse bile kitabın komik yanları vardı, verdiğim 3 puanın 1.5ini buraya verdim. Şimdi bu söyleyeceğim spoiler sayılır mı tam emin değilim, 43. sayfada gerçekleşen bir olay olduğu için sayılmaz bence. Bu kitap için spoi değil ama Acımasız İllüzyonlar kitabını bitirmeyenler bu kısmı geçsin lütfeen. Lexie'nin Fae çıktığı sahnede aklıma direk olarak Acımasız İllüzyonlar'daki ana karakter Ava'nın en yakın arkadaşının vampir çıkması geldi, bir hüzünlendim o kitabı sevdiğim için. Spoiler bitti. Kitap resmen yazarın fantezilerini yazmak için "fantastik" türü altında yazdığı bir kitap. Şu bir ay süren "doğurganlık zamanı" saçmalığı yazarın "acilen buraya smut eklemeliyim" kafasında iken yazdığı yerler olsa gerek. Kitabın arkasında aslında yetişkin içerik
1000Kitap
Altın KanatlarJaymin Eve · Nox Yayınları · 2024151 okunma
10/10
·360 syf.··
Beğendi
·
2025 13. kitabı
BAYILDIM! O kadar çok şey yazmak istiyorum ki ama nereden başlayacağımı da bilmiyorum. Bir oturuşta bitti ve sonunda neredeyse ağlayacaktım. Düşündüğüm şey olmadı Allah'tan. Hep aklımda kalacak bir konusu ve karakterleriyle 10/10'luk bir kitap. Okuyun lütfeen!
Başka Dilde AşkMia Sheridan · Yabancı Yayınları · 20232,269 okunma
10/10
·944 syf.··
Beğendi
·
2024 24. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 11 Haziran 2024 14:59
|| kitap yorumu demir alev | rebecca yarros eveet sonunda en sevdiğim serinin yeni yorumuyla geldiim, aslında kitabı ön siparişten aldım ve gelir gelmez okuyup bitirdim ama kpss sürecinde paylaşamamıştıım kalbimde o kadar güzel bir yer edindi ki bu seri gerçekten doyamıyorum okumaya, bin sayfaya yakın olan bu kitaba bile allahım neden daha uzun değil ki diye sitem ettim siz düşünün artık beni 𓆰𓆪 dördüncü kanat zaten çok heyecanlı bir yerde bitmişti bu kitap ise kaldığı yerden devam ederek başlıyor, ilk sayfalarda aksiyon olmamasına rağmen ben okurken sıkılmadım. iki kısımdan oluşuyor ikinci kısım o kadar aksiyon doluydu ki aşırı sevdim, yazarın kalemi kurgusu çok güzel okurken resmen o dünyada gibi hissettim kendimi 𓆰𓆪 kitaba dair özlediğim şeyler en çok xaden - violet ve tairn - andarna ikilileriydii, hele andarna o kadar tatlıydı ki resmen ejderha fanı oldum onun sayesinde, ergen bir andarna okuyoruz bu kitapta ve onun hakkında daha fazla bilgi sahibi oluyoruuz spoiler olmasın diye daha fazla konuşmak istemiyoruum 𓆰𓆪 violet’in gücünü kullanmayı öğrenmesi ve o güçlü duruşu çok güzeldi, böyle güçlü kadın karakterleri okumayı çok seviyoruum 𓆰𓆪 xaden’ı okumayı bu kitapta daha çok sevdim, violet’e olan duyguları sahiplenmesi o kadar güzeldi kii aşırı sevdim onları okumayıı tabi violet’in kıskançlık sahnelerini de söylemeden geçemeem şimdi heyecanla üçüncü kitabı - onyx storm- bekliyorum ve maalesef daha çok zaman vaar, arkadaşlar lütfeen okuyun yaa çevremdeki herkese övmek istiyorum bu seriyi, kimse mahrum kalmasın bu dünyadan istiyoruum #demiralev #rebeccayarros #olimposyayinlari
Demir AlevRebecca Yarros · Olimpos Yayınları · 20243,215 okunma
9/10
·72 syf.··
Beğendi
·
2025 2. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 24 Ocak 2025 18:01
Evveett kitabı bitirdim. Kitap güzel miydi? Tabii ki güzeldi, Jack London kısa ama çok güzel bir hikaye yazmış. Baya hızlı akıyor ben kitabı 4-5 oturuşta bitirdim ama siz 1 oturuşta bile bitirenilirsiniz ben yavaş okuyanlardanım. Kitabı okurken bir anda kendizi o hikayenin içinde buluyorsunuz ve düşünüyorsunuz acaba böyle bir şey yaşansaydı ne olurdu? İnsan sorguluyor bi. Onun dışında bir karaktere aşırı aşırı sinir oldum ve bu karakter tam bir ayı. Başka bir kelime yok ona söyleyebileceğim. Bakın size bir paragraf yazayım onunla alakalı ama spoiler olacağını düşünüyorsanız okumayın lütfeen. SPOİLER SAYILABİLİR KİTABI OKUYACAKSAN OKUMA!! (Granserin ağzından) Ne yapabilirdim ki? Korktum. Tam bir canavardı herif. Kampı bulduğum ilk akşam Vesta'yla yitirdiğimiz dünyaya ilişkin harika bir sohbet yapmıştık. Biz sanattan, kitaplardan, şiirden konuşurken Şoför -bahsettiğim ayı- dinlemiş, pis pis sırıtmış bizi aşağılayarak gülmüştü. Kafasının basmadığı bir sohbeti dinlemekten sıkılıp kızmış ve sonunda sohbetimizi keserek şöyle demişti: 'Ve karşınızda bir zamanların patronlarının en büyüğü Van Warden'ın eşi Vesta Van Warden. Bu yücelerde gezinen burnu havada güzellik, şimdi bana karılık ediyor. Ya işte böyle Profesör Smith, artık devir değişti. Gel bakayım kadın, şu çizmelerimi çıkar da ayaklarım rahatlasın. Seni nasıl terbiye ettiğimi Profesör Smith de görsün.' Bu saygısızlığa tanık olmamak için kalkıp gidetim istedim. Ama Şoför güldü, orada kalıp olacakları izlemezsem beni dövmekle tehtid etti. Böylece orada, Temescal Gölü kıyısındaki o ateşin başında oturup Vesta'nın, Vesta Van Warden'ın diz çökerek o pis pis sırıtan, kıllı, maymuna benzeyen insan canavarın çizmelerini çıkarışını izlemek zorunda kaldım. Vesta o rezil, aşağılık görevi yerine getirirken Şoför de 'İyi terbiye
Kızıl VebaJack London · Türkiye İş Bankası kültür Yayınları · 202447,8bin okunma