O zamanlar yaklaşık on sekiz yaşında, başkalarına benzemeyen genç biriydim, yüzlerce konudan erkenden olgunlaşmış, bir sürü konuda ise pek geri kalmıştım ve çaresizlik içindeydim... DemianHermann Hesse :134
“Ama artık yazmıyor. Yıllardır yazmıyor. İlhamı tükendi. Ruhu kurudu. Korkarım ki yazdıklarından ötürü bu dünyadan bıktı. Sessiz sakin bir yere gitmek istiyor. Biraz huzur bulmayı umuyor.”
“ ‘Yerler kalır insanlar gider’, yerler kalmıştı, insanlarsa yoktu. Önlerindeki yol onlara sadece
özledikleri insanları hatırlatıyordu, başka hiçbir şey değil… “