K.

K.
@lwelabikl
Primum non nocere!
@lwelabikl·
·
sabitlendi
“…Sevgi bizim en büyük zaferimiz ve en büyük trajedimiz.”
Sayfa 681·Kitabı okudu
Reklam
Ve üzülecek, bir anlık güzelliğin böyle hızla böyle geri dönülemez biçimde solmasına, önünüzde böyle yanıltıcı ve boşuna parlamış olmasına, hatta onu sevecek kadar vakit bulamamış olmanıza bile üzüleceksinizdir…
“Evet, eğer elim titriyorsa, bu onun daha önce hiç böyle sizinki gibi güzel, küçük bir el tutmamış olmasındandır.”
Kalbim içimde konuşup dururken susmayı beceremem ben.

K.

, bir kitabı okumaya başladı
Aleksandr Belyaev
8.1/10 · 4.487 okunma