Yağmur

Yağmur
@lyagmurcl
Umut parçaları yerdeler, ayakların çırılçıplak. Düş kırıkları batmıyor muydu?
Yeni bir insanla tanışmak,yeni bir yolda yürümeye benziyordu.Bazı yollar çok güzeldir, bazen durmadan çok uzun süre koşarsınız. Çok yorulsanız da yaralarınızdan kanlar da aksa o yolun sonundan kurtulamazsınız.Bazı güzel yolların uçurumlu sonları vardır.Bazen farkında olmadan sadece uçurumlara koşarsınız.Bazen o kadar kaptırırsınız ki kendinizi koşmaya,adımlarınızı boşluğa atana kadar anlayamazsınız.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
O kadar güzel bakıyorsun ki bazen; bütün dünya kör olsun istiyorum.
Kilidini görüp açmak için tırmandığımız bütün kapılar başka bir kapıya açılıyorken gerçekten anahtarı bulmuş sayılıyor muyduk?
Sayfa 337 - Liva·Kitabı okudu