Yeni bir insanla tanışmak,yeni bir yolda yürümeye benziyordu.Bazı yollar çok güzeldir, bazen durmadan çok uzun süre koşarsınız. Çok yorulsanız da yaralarınızdan kanlar da aksa o yolun sonundan kurtulamazsınız.Bazı güzel yolların uçurumlu sonları vardır.Bazen farkında olmadan sadece uçurumlara koşarsınız.Bazen o kadar kaptırırsınız ki kendinizi koşmaya,adımlarınızı boşluğa atana kadar anlayamazsınız.