Yeşim Özden

Yeşim Özden
@lyesiml
...Ben sana bir mektubumda arkadaşlıktan ve benim için dostlarımın ne kadar ehemmiyetli olduğundan bahsetmiştim. Hatta galiba sırf bunun bana yaşamak kudreti verdiğini de söylemiştim, beni ayakta tutan buydu. Bak hâlbuki şimdi neler düşünüyorum. Benim senden iyi arkadaşım yoktu. Sen de böyle yaptıktan sonra ben neye inanabilirim? Yalnız bir dostluk değil, sırtımı dayadığım koskoca bir inanç yıkılıyor. Ve artık kaybedecek hiçbir şeyi kalmayan bir adam gibi her şeye lakaydim.
Reklam
"Âvazeyi bu âleme Dâvûd gibi sal Bâki kalan bu kubbede bir hoş sadâ imiş"
Edebiyat
"Seni içinin demir parmaklıklarından azâd edeceğim."