📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Uzun zamandır yaşadığım okuma güçlüğünün acısını şubat ayında çıkarttım. Bir ayda en fazla 2 kitap okuyabiliyordum uzunca zamandır. Geçtiğimiz şubat ayında, 2024 yılında okuduğumdan fazla kitap okudum. Gerçekten özlemişim bu hissi.
Aslında okuduğum kitap sayısına veya okuduğum kitabın sayfa kalınlığına takılan bir insan değilim. Ama elime aldığım kitabı okuma isteğiyle alma hissi gerçekten mükemmel. Bende bu hissin kaybolma ihtimalini de göz önünde bulundurarak şubat ayında elime geçen her kitabı ardı ardına okudum.
Okuma hızım ve odak sürem ciddi oranda düşmüş ama bu beni çok etkilemedi. Tam aksine kendimle inatlaşmamı sağladı.
Kendimden beklentim ve isteğim bundan sonra bu hızda devam etmek.
Umarım yapabilirim