"Annemin olmadığı yerde annelik görevleri, sorumlulukları ona kalırdı. Herkes de buna alışmıştı. Ama bir gerçek vardı. Annem yanımızda olmadığı zaman Berrin de annesiz kalıyordu."
Hayat dediğin başka nedir zaten? Ben şuna inanıyorum ki , üç buçuk günlük ömrümüzü kendimize zehir etmemek için ne mazideki hayatımıza ve kaçırdığımız fırsatlara ne de istikbalin olmayacak hülyalarına kulak asmayarak bugünümüze hapsolup yaşamalıyız.