Her şeyden bıktım yoruldum gibi düşünceleriniz varsa bu kitabı okumanızı öneririm.
Icinde hayat dersleri ve derin anlamlar barındıran bir kitap...
Duygusal olarak beni çok etkiledi...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yazar giriş kısmında karakter analizlerini çok etkili yapmış. Konusu beni derinden etkiledi ancak kitabın sonlarına doğru cok melankolik bir hava vardı ve boğucuydu...
Yazarında önsözünde dediği gibi;kitabı en az 2 kere okumazsanız etkili değil. Ben bir kere okuyabildim ve bitirmek zor oldu . Çıkarabilene güzel dersler var içerisinde