📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hasta olmayan biri hastanın neden karamsar olduğunu anlayamaz. Yine de insanın umudu olmalı... Ya da şöyle denebilir: umut insanın sorumluluğudur. Umutsuz olmak kendinden vazgeçmenin ifadesidir. Umut çabanın anasıdır.
"O halde Ölüm varsın göstersin gücünü. Yüreğimdeki aşkı dondurmak için soğuğunu göndersin. Hatıralarımı yakıp kül etmek için ateşini göndersin. Kapısından sürüklenmem için rüzgârlarını göndersin. Sadakatimi aşındırmak için zamanı göndersin. Ben seni yine de Ölüm'ün kapısında bekleyeceğim."