İnsan karmaşık bir mahluktur.İyinin içinde kötü, kötünün içinde iyi... Ne ruhumuz var ama... Mübarek,muharebe alanı gibi... Her an ,her dakika iyiyle kötü, doğruyla yanlış, şefkatle nefret cenk etmekte...
Koşan atlar, düşen atları hatırlatır. Yağmur yağar, durur, tekrar başlar.Yanlış yolda yürümek doğru yolda beklemekten iyidir. Beşikten mezara kadar. Karanlıkta herkesle çarpışabilir insan. Yalan mı söylüyorum sana? Affet beni kızım, affet. Bir sürü doğru söyledik ama hiç burnumuz kısalmadı ki kızım.