Benim Düsüncem
Puan vermedi·528 syf.··
2026 4. kitabı
Aslında kitap güzel baya beyendim.bazi insanlara göre karmaşık geleblir ancak daha sonradan insan anlıyor. Yazım dili evet biraz karışık ve pek anlaşılmıyor. Karekterlerin 2 tane ismi olunca ve soyadları baya karışıklık olunca insanın anlaması biraz uzun sürebiliyor. Kitap karekterleri olan odkan ve pervayi çök seviyorum. Gerçekten en cok acı çeken odkan oldu. Ancak en sinirime giden sey Bengi, abi malmisin amk, tamam bu dünyaya yeni adım atmış olabilirsin ancak bu dik başlilik ne aq. Perva bengiyi kurtarıyor Bengi 'beni koruma, ben kendimi korurum' diyor, o zaman siktir git öl amk, çok merkali isen ölmeye büyür kapı açik. Gerçekten serinin ilk yerlerinde baya gicikti. Pervaya karşı soyledihi laflar bir düşmana söylenemz AQ. Bide çıkmış babasının intikamını alıyor. Tamam al birşey demiyorum ancak senin baban lgorun ailesini öldürürken Ekaterina kendi elleri ile delirtirken öyle bir baba mi var, tamam Benginin gelecehi için, peki ongunu niye dövüyordu, öyle babanın ben amk. Gerçekten zaten Bengi evet ilerleeyen bölümlerde biraz güçleniyor ve savaşmaya başluyor ancak surkli siktir git diyor pek anlamıyorum. Bazen çok yanliş kararlar alıyor. Çocukça davranıyor pek anlamıyorum. Zaten sevdihim kız kaekter Natasha, yani Bengi gibi dehil daha güçlü. Neyse kitap güzel ama Bengi gıcık
Duzah 1Hazel Noya · Ephesus Yayınları · 2025446 okunma
5/10
·96 syf.··
2026 3. kitabı
·
32 saatte okudu
·
Okunma: 23 Şubat 2026 04:12
Tolstoy kardeşim bu nasıl kitap oç hayatımda okuduğum en iğrenç saçma salak kitapdı bir ilk hikayen güzeldi melek dünyaya düşüyor fakir insan yardım editor rusların hepsi fakir yaptınız kardeşim az değiştirin hep aynı senaryo bıktık yaa kitabın sonuna doğru farklı hikayelerde adam 1 gün yürüyüp bir saat koştuu için öldğ malmısın amk kim 1 günde güneşin altında durup ölüyor hiç gerçekçi değildi kğfür ede ede okudum bir daha yazma yeminne ben daha güzel yazarım
İnsan Neyle Yaşar?Lev Tolstoy · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2024234,3bin okunma
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
8/10
·384 syf.··
2025 62. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 22 Kasım 2025 20:27
Öncelikle kitap dört dörtlük değildi eksiklikleri vardı.Saçma sahneler vardı bunu eski olmasına bağlayarak bu konuyu kapatıyorum.Önemli olan yazarın kalemini geliştirmesi.Yaz dizisi tadında bir kitaptı.Gülmekten yarıldığım sahneler oldu.Bahar Selimle sevgili olduktan sonra sürekli birileri çıkıp Bahara sevdiğini söylüyor sonra kavga başlıyor küsüyor ve tekrar barışıyorlar bu çok can sıkıcıydı.Okanın Bahara geri döneceği zaten aşikardı ama üniversite arkadaşının da onu sevmesi aşırı zorlama geldi.Okurken sinirden delirip aynı zamanda kahkahalarla güldüm.Evlilik meraklısı insanlara aşırı sinir oluyorum malmısın kardeşim ne diye evlilikle kafayı bozuyorsun zamanı gelince olacak işte!Bazı sahnelerde çok fazla derine inilmişken bazı sahneler hiç anlatılmadan geçmişti mesela ben Goncanın düğününü okumak istiyordum.İlk kitap iyi güzel geçmişti de bu kitaba sabrım yetmedi.Kaç yaşında insanlar konuşup anlaşmak yerine ergen gibi davranıyorlar!Bazı sahneleri uzatmanın manası yokmuş tek kitap olsa daha güzel tadında olurmuş.
Bir Deli Bahar DüğünüDamlanur Büyükşen · Müptela Yayınevi · 201988 okunma
8/10
·276 syf.··
Beğendi
·
2024 1. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 02 Nisan 2024 00:00
Selam yeniden hepinize, bugun biraz çoğunuzun onyargiliyacagi bir kitap ile geldim. Home far away i 6 ay önce falan okumuştum, ve, ciddi anlamda kalbim parcalanmisti, 6. Chapter i bitirdim, ve duvara oylece bakakaldim, aglayamadim, o kadar derin kirildi kalbim. Bi boyslove a karsi bu kitaba cok anlam yuklemisim gibi geliyor bazen ama asla oyle dusunmuyorum. 3. Defa okuyusumu daha bugun, az once bitirdim. Ve icinden cikarttigim ve hala kalbimi kiran ayrintilari, belkide zaten asina oldugunuz ayrintilari sizinle, burda paylasmak istedim. Ilk oncelikle, homofobik sekilde bl kitaplardan veya o tur seylerden nefret ediyor veya hoslanmiyorsaniz kendi iyiliginiz ve diger insanlara olan sayginiz ve ayni zamanda bana olan sayginiz icin bu kitap incelemesini okumaya devam etmeyin, teşekkürler Kitabin cevirisi yok, o yuzden olmayan ingilizcemle(!) Ilk okuyusumda tam olarak anlamadim, ama ana fikre asinaydim. Ana karakterlerimiz, alan ve hayden, rast gele bir aksam, bir dukkanin onunde karsilasiyorlar. Ikiside rastgele sekilde butun dertlerini birbirlerine anlatiyor ve ikisininde mükemmel bir hayat yasamadiklarini öğreniyorlar. Alan, katolik anne babasindan kacmis, hayden, annesinin onu tek birakmasiyla yapayalnız sekilde ,birbirlerini buluyorlar bu iki genç. Hikayeyi baştan sona anlatamayacağım, sadece bir musluman, dini sekilde görüşlerimi aktaracağım. Cok sarkastik geliyo, eve farkindayim, zaten nasi bu kitabi kesfettim derseniz tiktokdan görmüştüm ve herkez deli gibi uzgun yorumlar yapiyodu, dedim ne bu kadar uzgun olabilir? En fazla oluyorlardir. Evet oluyorlar ama nasil? Smut sahneler gereklimiydi, bence deildi, yazar kitabi boyslove kategorisine koymak icinmi eklemis o kisimlari bir fikrim yok, ancak bunu yorumladim ben, yani o kisimdaki alanin dusuncelerini. Ben
A Home Far AwayTeki Yatsuda · Kuma · 202316 okunma
Mal mısın Mabel?
Puan vermedi·312 syf.··
2025 20. kitabı
#Kitapyorumu#ışılışık. SPOİLER Ona kadar say 1 in sonunda Mabel kuzeniyle beraber Türkiyeyi terk etmişti. Ama döner dönmez de aldığı mesajlar ve eski sevgilisi Ozan'in aramalari ile geri dönmek zorunda kalır. Bir yandan tedirgin diğer yandan ise olaylara hakimdir.Ve tabikide çözmesi gereken bir cinayet dosyasını eline alır. Bu kitapta Mabel gerçekten insanı çıldırttı. Düşünceleri çok saçmaydı .Deniz'in hem kendisine hem kuzenine hemde onca kadına yaptığı şeyden sonra hala onu kendi içinde savunması ondan bir türlü nefret edememesi gerçekten saçmaydı. Ve Özellikle de Ozan'a takındığı tavır hiç hoşuma gitmedi.Sürekli ozana laf sokması bağırması ( sanki haklıymış gibi) Hele sonda Denizle karşılaştıktan sonra beraber vakit geçirmleri ve Deniz'in kaçmasına izin vermesi!!! Malmısın mabel? Deniz haricindeki Cinayet kısmına geçersek o kısımlar idare ederdi .Eleştireceğim kısım ise Mabel'in cinayeti çözerken herşeyi çok kolayca bulması.Mesela bir markete gidiyor ordaki kadın hemen konuşuyor, başka bir apartmanda deli bir kadının ona ipucu vermesi.Sanki herşey Mabel'in ayağına geliyordu cinayeti o çözsün diye.Ve Mabel'in bulduğu delilleri polisin bulamaması gerçekten saçmaydı. Genel olarak bahsedecek olursak ilk kitabına göre büyük bir hayal kırıklığıydı. Sonunu hiç beğenmedim.Sonu açık uçlu bitti ve 3 .kitapta gelebelirmiş .Ama bu kitap ortalama kaldı benim için . Okuyacaksınız serinin ilk kitabını öneririm ama 2.kitabı malesef öneremem.
Ona Kadar Say 2Işıl Işık · Sia Kitap · 2024406 okunma
Biri sizi düşünüyor
7/10
·432 syf.··
2024 165. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 19 Kasım 2024 19:31
“𝙊, 𝙮𝙪̈𝙠𝙨𝙚𝙠𝙩𝙚𝙣 𝙠𝙤𝙧𝙠𝙪𝙮𝙤𝙧 𝙖𝙢𝙖 𝙗𝙖𝙨̧ 𝙙𝙤̈𝙣𝙙𝙪̈𝙧𝙪̈𝙘𝙪̈ 𝙤𝙡𝙢𝙖𝙮ı 𝙨𝙚𝙫𝙞𝙮𝙤𝙧.” Merhabalarr. Fikirlerimi daha iyi anlatmak için sırayla gideceğim. Neyi merak ediyorsanız o başlığı okuya bilirsiniz. İlk önce, konusu: Arkadaşlar konusunu anlatmayacağım, çünkü vallahi ben bile anlamadım konusu. Sadece konusu hakkında düşüncelerimi söyleyeceğim. Bana göre konusu çok saçmaydı. Şimdi bütün sırlar kitabın sonunda açılıyor dimi, ama inanın hiçbir şey anlamadım. Çok saçma nedenden dolayı o kadar şey yaşandı. Spoi olmasın diye anlatmıyorum. Yani sonunu böyle beklenmedim, olayların daha açıklayıcı olmasını beklemiştim. Ama öyle olmadı. Kitabı boşa okumuşum gibi hissettim. Yazım dili: Normal bir yazım dili vardı. Zaten Kabal'ın yazım dili hep akıcı ve güzel. Burada sorun yok amaa, bazı betimlemeler çok boşuna ve saçmaydı. Kitabın sonlarına doğru olan bazı sayfaların hep yarısı boş betimlemeler ile kaplıydı. Gerçekten sayfa sayfa kısa kısa yazmak yerine tek bir sayfaya yazıla bilirdi. Kağıt israfı... Sanki kitabı uzatmak için yazar böyle yapmış. Okursanız sizde anlarsınız. Karakterlere gelicek olursak; Buse ve ya Nazlı: En gıcık olduğum karakterlerin başına eklendi diye bilirim. Kitabı sevdim ama bu ana karakter beni kitapdan soyuttu. Davranışları olsun, haraketleri olsun çok saçmaydı. Kitaplarda karakterlerin hep belirledikleri bir maksad veya istedikleri birşey olurdu. Ama bu karakterde öyle bişey yokk. Yok yani anladınızmı. Dümdüz boşuna yaşıyor ve sürekli insanlara sorun çıkartıyor. Özgüvenli olduğunu sanıyor ama sadece egolu. Zeki ve okul birincisi olduğunu sanıyor ama üstün olmağa takmış biri. Hiç kimsenin onu sevmediğini sanıp onlara kötü davranıyor ama onların onu sevdiğini görmüyor. Hep insanlar tarafından görünmediği için ağıt yakıyor ama sorunun onda olduğunu hiçbir zaman
1000Kitap
00:00 Biri Sizi DüşünüyorN. G. Kabal · Ephesus Yayınları · 20208,6bin okunma